Book tid

Kære gæst,
Vi ser frem til at byde dig velkommen på vores nye adresse Allégade 24A, 1. sal, 2000 Frederiksberg.

Vær venlig at tage et øjeblik til at læse vores handelsbetingelser, før du bestiller tid til din behandling eller afbestiller en tid.

OBS. GAVEKORT

Vi sælger desværre ikke gavekort, MEN vi har lavet nogle fine invitationer, som du enten selv kan printe ud, eller komme forbi og hente i salonen.

Læs mere under Q&A siden.

 

Handelsbetingelser

Booking

Alle bookinger kræver et gyldigt Mastercard, Maestro, Visa eller Vpay betalingskort (herefter kaldet “betalingskortet”).

Betalingskortet bruges som en betalingsgaranti og beløbet på bookede behandlingers pris vil ikke blive trukket, medmindre afbuds-, udeblivelses-, forsinkelses- og sygdomsbetingelser gælder.

 

Afbud

I tilfælde af at du er forhindret i at møde op, beder vi dig gøre os opmærksom på det minimum 12 timer inden behandlingens start. Du kan nemt afmelde din tid på vores online booking system ved at logge ind på din egen profil, eller ved at kontakte os dagen før din behandling.

Hvis tidsfristen ikke bliver overholdt, må vi desværre meddele, at betalingskortet vil blive trukket med 100% af behandlingernes oprindelige pris.  

 

Udeblivelse

I tilfælde af udeblivelse vil 100% af behandlingernes  oprindelige pris blive trukket på betalingskortet.

 

Børn

Vi elsker børn, men spa’en er et sted, hvor mødre og fædre kommer for at hvile og genoplade. Så arranger venligst babysittere i forvejen og nyd spaen uden dine små. 

Har du booket en mindre behandling, f.eks. sugaring eller en behandling i vores Brow Bar, og ikke har mulighed for babysitting, håber vi ikke dit barn vil være forstyrrende i forhold til andre gæster eller spaterapeutens mulighed for at fuldføre behandlingen inden for den bestilte tid.

Hvis spaterapeuten pga. et grædende eller uroligt barn er forhindret i at udføre behandlingen til tiden eller i det hele taget, vil vi booke en ny tid til behandlingen, og 50% af behandlingernes oprindelig pris vil blive trukket på betalingskortet eller opkrævet i receptionen.

 

Forsinkelse

Til behandlinger længere end 30 minutter: Af hensyn til vores andre gæster vil vi ved forsinkelser på over 15 minutter yde vores bedste for at behandle den forsinkede gæst i den resterende tid. Du bedes venligst bemærke, at det fulde beløb for alle behandlingerne vil blive trukket på betalingskortet eller blive opkrævet i receptionen.

Til behandlinger, der er 30 minutter eller mindre: Hvis behandlingen stadig kan nås indenfor den bestilte tid, vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at fuldføre behandlingen med den bestilte spaterapeut eller sørge for, at en anden spaterapeut kan overtage. Hvis det ikke kan lade sig gøre, vil vi prøve at finde en tid senere samme dag, men der kan forekomme ventetid. Lader det sig ikke gøre hverken at behandle inden for den resterende tid, eller finde en ny tid senere på dagen, vil 100% af behandlingernes oprindelig pris blive trukket på betalingskortet eller blive opkrævet i receptionen.

 

Påmindelser

Som en ekstra service vil du modtage en email-bekræftelse umiddelbart efter, du har foretaget bookingen, samt en påmindelse 48 timer før din behandling.  Men vi vil altid bede dig om at sørge for at notere din tid i din kalender, både når du booker din tid i receptionen, over telefonen eller på vores online booking system, da både bekræftelse og påmindelse kan risikere ikke at komme frem. Du kan checke dine fremtidige tider på din egen profil i vores online booking system.

 

Priser

Alle priser er i danske kroner (DKK) og inkl. moms. Der tages forbehold for: prisstigninger, valutaændringer, force majeure, afgiftsændringer, ændring i specifikation i behandlingen samt trykfejl.